Tuesday, July 21, 2009

UBAT GIGI

TAHUKAH ANDA?

Terdapat 2 Bahan utama dalam kebanyakan ubat gigi iaitu
  1. DCP - DICALSIUM PHOSPHATE.
  2. KALSIUM

1. DCP - DICALSIUM PHOSPHATE

Terdapat di dalam kebanyakan ubat gigi dan minuman kesihatan di pasaran.

Bertujuan untuk menguatkan tulang dan gigi

DCP-DICALSIUM PHOSPHATE diperbuat dari tulang dan gigi haiwan yang diimport dari luar negara.

Tulang dan gigi haiwan mengandungi DCP-DICALSIUM PHOSPHATE yang tinggi.

Tulang dan Gigi Haiwan dari luar negara.
  • Halalkah Bahan Tersebut?
2. FLORIDA -Bahan pemutih yang terdapat dalam kebanyakan ubat gigi.


KEBURUKAN
FLORIDA.
  1. Mempunyai banyak kesan sampingan.
  2. mempunyai logam berat.
  3. Menyebabkan gangguan pada sistem usus.
Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Florida, Sila rujuk gambar di bawah daripada muslim consumer

Atas rasa insaf, hpa memperkenalkan bahan alternatif untuk membersihkan gigi,
UBAT GIGI HERBA HPA -T anpa gelatin, Tanpa serbuk tulang haiwan,Tanpa Florida, Tanpa DCP


Ubat gigi herba keluaran hpa


Kandungan herba utama ialah
  1. mambu
  2. cengkeh
  1. Mambu -Herba yg berasal dari india dan myanmar terkenal sbg antiseptik@ anti bakteria bagi mencegah masalah gusi dan gigi berlubang.
  2. Cengkeh -Herba yang berfungsi menguatkan gigi dan seterusnya mencegah kerosakan gigi serta menyegar dan mengharumkan nafas.
Kelebihan lain.

  1. Diiktiraf Jakim
  2. Diperbuat dari sumber semulajadi.
  3. tidak mengandungi gelatin.
  4. tiada florida dan bahan kimia.
  5. tidak mengandungi bahan tulang.
  6. 100% halal dan mujarab

Wednesday, July 15, 2009

Boikot Barang-barang Israel


BOIKOT??



Antara Produk Yahudi@Amerika yang mampu kita elakkan..








Kenapa kita perlu boikot?

Hasil keuntungan membolehkan mereka membunuh lebih ramai lagi rakyat palestin.


Alternatifnya?

Tiada kesangsian lagi..
Syarikat 100% bumiputra muslim
HPA


Radix Fried Chicken- Ayam dia Organik


Pampers ni pun Organik



Terdapat Herba di Dalam Radix cola dan Radix Sarsi


Ubat Gigi Herba- tiada Flourida..


Kopi dengan 7 Herba - Pengganti Starbucks...


Wahai umat islam, buka lah mata anda, lihatlah kekejaman israel dan sekutunya amerika melakukan kekejaman terhadap saudara kita di palestin. Sekurang-kurangnya, inilah yang mampu kita tolong, selain dari berdoa. Wallahua'lam.

Tuesday, July 14, 2009

Kopi Radix Mai Secawan!!

Pek Baru Kopi Radix Jumbo.

Kandungan 7 Herba Di dalam Kopi Radix.
  1. Tongkat Ali (Afrodisiak)
  2. Mata Pelanduk (Deuretik)
  3. Teja Lawang ( Karminatif )
  4. Mengkudu Hutan ( Laxatif)
  5. Tebu Gajah (Antidot)
  6. Halban (Imuniti)
  7. Larak Hutan (Kardiotonik)

Penerangannya :

1.Tongkat Ali - Menambah tenaga kelakian, Melambatkan Menopous untuk wanita dan
sumber kalsium organik untuk tulang.

2. Mata Pelanduk - Melancarkan urin, merawat sakit sendi dan Ghout.

3. Teja Lawang - Karminatif (Membuang angin dalam badan iaitu angin segah, angin sendi, dan
angin darah.

4. Mengkudu hutan - Baik untuk sistem penghadaman, mencegah kanser usus dan
menghilangkan asma

5. Tebu Gajah - Membuang keracunan, baik untuk pesakit kencing manis.

6. Halban hitam - baik untuk sistem pertahanan badan dan menguatkan otot tubuh.

7. Larak Hutan - Penambah tenaga terutama untuk ibu-ibu selepas bersalin dan herba untuk
awet muda.



video
Pernah tengok kan iklan kopi radix di Tv? hehe



video
Testimoni Kopi Radix


" ingatlah, kalau kita tak bantu usahawan bumiputera muslim, siapa lagi nak bantu? jangan ingat org kafir tu nak tolong kita. Sama-samalah kita bangunkan ekonomi umat islam"

Kopi JUMBO
Harga Ahli : RM26.00.
Harga pengguna : RM 32.00

Kopi pek kecil (15 sachet)
Harga ahli : RM 13.00
Harga pengguna : RM 15.00

Kopi Radix Papan
Harga Ahli : Rm 16.00
Harga Pengguna : Rm 20.00

* Untuk mendapatkan nilai penjimatan yang hebat, jadilah ahli hpa sekarang juga!!*
Hanya RM 30 shj seumur hidup

Paramaria Plus

Ramuannya?
1. Parameria L.( Akar Serapat)
2. Ardisia Crispa (herba mata pelanduk)
3. Morinda Eliptica (mengkudu hutan)
4. Labisia pothonia (Herba Kacip Fatimah)
5.Cinnamomum Inners (Teja Lawang)
6. Larak Hutan.

Khasiatnya?
1. Mengecutkan rahim peranakan.
2. Melancarkan perjalanan haid.
3. Mengubati sakit angin darah.
4. Menghilangkan sakit pinggang dan tumit serta keletihan.
5. Awet Muda.
6. Menghilangkan penyakit keputihan.
7. Membantu Masalah kesuburan.

Harga RM 16.00

Minuman Roselle




Minuman ROSELLE

Nama saintifiknya ialah Hibiscus Sabdariffa, yang merupakan tumbuhan yang amat tinggi kandungan Vitamin C iaitu melebihi daripada keluarga limau.
Kelebihan pengambilan Minuman Roselle ini ialah:
1. Anti Penuaan
2. Pencegah penyakit kardiovaskular
3. Pencegah kanser
4. Demam panas/selesema
5. Resdung (alahan) dan Asma
6. Stress atau sukar tidur (Insomnia)


Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia : RM 18.00

Harga Pengedar
Semenanjung Malaysia : RM 16.00

Sabun Clay (sabun tanah liat)


SABUN CLAY

Tanah liat putih yang dijadikan bahan campuran dalam sabun ini menjadi ubat yang baik terutama untuk sakit-sakit kulit seperti ekzema,gatal-gatal dan lain-lain lagi. Penggunaan tanah liat putih(clay) adalah antara 3 - 10% namun bagitu memberikan kesan yang cepat pada penyakit-penyakit tersebut.
Ekzema adalah sejenis penyakit kulit yang sukar diubati dalam perubatan moden tetapi mudah
diubati dengan penggunaan sabun clay ini. Pada peringkat awal sabun ini tidak di letakkan pewangi
tetapi keluaran baru telah di masukkan pewangi yang boleh menyegarkan pengguna.

Harga ahli : RM 8.00
Harga Pengguna : RM 10.00
NM : 2

Lady Cheer (pencuci peribadi wanita)



Bahan berasaskan herba iaitu

1. Daun Sireh (piper betel)
2. Manjakani (croton caudatum)
3. Kayu Serapat(parameria laevigata)

Daun Sireh ( Kegunaan Umum)
1.Merawat keputihan dengan merencatkan perkembangan kulat (Candica albican) penyebab keputihan
2.Melancarkan perjalanan haid dan penyubur bagi wanita.
3. melancarkan perjalanan darah serta membersihkan darah.
4. Antiseptik untuk mengubati gatal kulit dan alergic serta ruam pada badan.
5. Merawat bau mulut dengan bertindak sbg antiseptik bagi meredakan batuk.
6. Agen rawatan bagi penyakit katarak.
7. Meredakan kembung perut dan sbagai bhn tambahan untuk barut dan bertungku.
8. sebagai agen pembasmi sinusitis (resdung)

Manjakani.
1. Sebagai elemen perawat dinding vagina.
2. membuang lendr dan partikel asing pada vagina.
3. Menstabilkan pH vagina.
4. Mengecutkan vagina serta merawat kembali saluran peranakan.
5. Membantu metabolisme kulut dengan mengekalkan vitamin E pada epidermis.

Kayu Serapat.
1. Merawat saluran peranakan dengan mengimbangkan pH serta keasidan vagina.
2. Sebagai elemen "ghurah" pada vagina.

Kelebihan produk Lady Cheer?
1. Merawat keputihan.
2. Merawat kegatalan pada vagina.
3. Melancarkan perjalanan haid.
4. Membantu kesuburan wanita.
5. Mengecut dan merawat kembali vagina

Harganya cuma RM 15.00 (ahli)